Mērķis: Izvirzīt individuālo un grupas kopējo mērķi, uz kuru virzīties šo nodarbību laikā. Mūsu labākā cerība – kādu mēs gribam redzēt savu klasi un katrs sevi šajā klasē pēc šīm nodarbībām?
Ilgums: 10 – 15 min
Nepieciešams:Līmlapiņas vai cita neliela lapa un rakstāmais katram cilvēkam.
Norise:
- Katrs dalībnieks uz mazās lapiņas uzraksta labāko cerību – kādu mērķi viņš/-a vēlas sasniegt šī nodarbību cikla laikā? Kādu grib redzēt sevi un savu klasi; ko grib apgūt, izzināt vai iemācīties u.tml. Atbildes formas var būt ļoti dažādas (piem., vēlos uzzināt kaut ko vairāk par stereotipiem; vēlos iemācīties, kā reaģēt, ja mani apsaukā; vēlos saprast, kāpēc cilvēkiem nepatīk panki u.c.).
- Iedrošināt katru dalībnieku nolasīt savu lapiņu un pielīmēt pie lielās lapas. Aicini savu lapiņu pie lielās lapas pielīmēt arī tiem, kuri atsakās savu atbildi nolasīt skaļi.
Līdz ar šo aktivitāti katrai grupai ir divi kopradīti “dokumenti” – vienošanās un mērķi, kuri nodarbībās var kalpot, lai atskatītos uz jau paveikto un redzētu – kā notiek virzīšanās uz priekšu.
Par mobinga upuri var kļūt ikviens bērns vai pusaudzis. Mobings bieži ir vērsts pret vienu vai diviem skolēniem klasē. Tie var būt fiziski vājāki, citādi domājoši vai ārēji atšķirīgi, taču tie nav noteicošie iemesli, jo par mobinga upuri var kļūt ikviens!